mandag 2. mars 2009

Da var mars her igjen, og det betyr at nå er det under tre måneder til jeg drar herifra! Jeg gleder meg til å komme hjem, men jeg har ikke lyst til å dra herrifra! Hehe

På lørdag hadde vi powerlifitng meet igjen, og jeg fikk tredjeplass! :D Hehe, men den tredjeplassen kom ikke lett. Jeg tror jeg har fått hjernerystelse. Jeg var den første som skulle squat'e og jeg mistet balansen med all den vekta på skuldrene mine og falt bakover. Dem som stod på siden og skulle være klare til å taimot hvis jeg datt klarte og ta imot vekta, men jeg hadde ikke en person bak meg til å ta imot meg, så jeg falt og slo bakhoded rett i vektstanga!!
Den kvelden var jeg kvalm og hadde vondt i hodet, og det har kommet å gått siden lørdag, så jeg vet ikke jeg. Det går vel over..Hehe..

På søndag hadde vi kirke...!!!!!!!! Jeg er glad for at det snart er over!! Etter det så dro vi å spiste lunsj til Christin før vi dro til Black River for å hente Lynita. På veien dit snakket jeg også med Mamma og Pappa, og det syntes Susie, Beth og Jake var utrolig morsomt. Etter det så dro vi på Wal Mart og handlet litt og så dro vi hjem.

I dag var det skole igjen..wuhuu.. Men heldigvis så gikk dagen i dag ganske så fort. Skole blir bare kjedeligere og kjedeligere nå, og lærerne sier at hele klassen lider av "Senioritis" Hehe.. Det er visst et utrykk som betyr at vi er skolelei og vil komme oss videre til college.

I helga skal vi på tur til Minneapolis. Det skal bli morsomt.. hehe.. Jeg holder ikke pusten akkurat. Med tanke på hvordan de siste turene har vært så gleder jeg meg ikke akkurat til denne. men men.

Nå skal jeg ta en dusj og hoppe i loppekassa. Skole igjen i morgen..!
Skriver mer senere. :)

Ingen kommentarer: