lørdag 27. desember 2008

3.juledag

I går kveld så hadde jeg og Lynita sleepover nede i kjelleren. Det var bare emg og Lynita men det var da morsomt forde. Vi sovnet ikke før i 3 tida så jeg var ikke oppe før klokka var nesten 12 i dag. Jeg spiste frokostblanding og tok en dusj. Så ryddet jeg og Lynita opp i kjelleren og jeg satte meg ned å så tv. i 4 tida så kom Susie hjem og sa at jeg måtte kjappe meg og spise og skifte for vi skulle på bowling. Vi hentet Bethany og Jake og dro in to town.
Der møtte vi Bailey, Cassie, Laura, Brent, Lindsay, Direnc og Ondrej. Vi spillte en runde bowling og midt i runden vår så kom Tyler, Micah, Lucas og Chad. De er utrolig gode bowlere by the way.

Etter bowlingen så dro vi til Brent's house og så en film. De som var der var Meg, Susie, Brent, Lindsay, Jake og Beth. Etter hvert kom Andrew og Jon og ikke så lenge før vi dro så kom Tyler også. Vi ble værende der en liten stund og i 11 tida så dro vi hjem. Vi kjørte hjem Jake og dro rett hjem til oss. Beth ligger over hos oss i natt. Vi har også kirke i morgen og klokka er nå nesten 00:15 så jeg skal runde av her og legge meg.

Ingen kommentarer: