tirsdag 9. desember 2008

Snow day!

I dag ble jeg vekket klokka hal fem med denne gladmeldinga; "Kine, you can turn your alam clock off because school is cancelled today"

Jada, i dag var min første snow day. Vi hadde fått kanskje 15-20 centi med snø i natt, så dem stengte skolen.. Dette høres kanskje helt ubegripelig ut, men grunnen til at de stenger skolen er fordi ingen har hørt om snøplog eller piggdekk her! Så i dag måket vi innkjørslå vår på gammelmåten.

Til tross for at vi hadde fri fra skolen i dag, så har jeg ikke gjort så alt for mye. Vi måkte innkjørsla vår og det var vel det eneste vi gjorde ute i dag.. Jeg er i sterkt behov for boblebukse, så på lørdag så skal vi til en brukt klær butikk, så jeg kan kjøpe et billig par boblebukser..

I morgen, hvis det er skole, så har jeg helt sikkert en kjemiprøve jeg må ta igjen og jeg har sikkert tusen småprøver som jeg må ta også.
Etter skolen så blir det helt sikkert basketball trening, og på torsdag har vi en kamp.
Men nå er middagen i full sving opp her, så jeg må runde av.
Skal prøve å skrive mer i morgen.

Ingen kommentarer: